Корпоратив

БЕНКЕТ ТА ФУРШЕТ ПІД КИЄВОМ ДЛЯ КОРПОРАТИВИ В ЗАМІСЬКОМУ РЕСТОРАНІ PODKOVA

Організація корпоративу і інші свята під Києвом

Заміський ресторан PODKOVA – ресторан для корпоративу в Києві, де Ви б змогли насолодитися природою і при цьому відчувати себе комфортно.

Дивитися ще фото

Організація банкету чи фуршету під Києвом займе від сили 2 години в загальному. Ви дивитеся який зал Вам підійде більше і затверджуєте меню з Адміністратором.

Які переваги проведення корпоративу під Києвом?

  1. Велика територія
  2. Зона для розваг та активних завдань (штучний газон)
  3. У нас є Басейн
  4. Підберемо меню зі страв європейської та української кухні спеціально під Ваш захід за участіАдміністратора
  5. Допоможемо організувати додаткові елементи свята за участі нашого Event-менеджера
  6. Є дитяча кімната, якщо Ваш корпоратив буде сімейним
  7. У разі якщо Ви хочете замовити розважальну програму, в ресторані є сцена
  8. 2 парковки, де не виникне труднощів припаркуватися всім гостям

Вирішуйте – банкет або фуршет?

Під Києвом в ресторані PODKOVA є 2 зали, в яких Ви можете провести корпоратив для середніх та невеликих компанії в форматі банкету і фуршету:

«Білий зал» - до 70 і до 150 гостей (відповідно)

Зал «Бібліотека» - до 40 і 50 гостей (відповідно)

Відкрита тераса - до 30 і 300 гостей (відповідно)

«Камінний зал» - до 10 гостей, тобто розраховано на невеликий колектив

 

Так, формат фуршету в Києві не так поширений як банкетний. Але кожен з них має свої переваги.

  • Під час банкету кожен член Вашого колективу буде обслуговуватися індивідуально
  • Ви зможете особисто регулювати розсадження гостей
  • Ви точно розрахуєте кількість страв так, щоб всі були задоволені і ситі
  • У форматі фуршету:
  • У Вас буде Велика вечірка – це краще, ніж просто корпоратив в Києві
  • Буде панувати невимушена атмосфера
  • Бюджет заходу – більш демократичний
  • Ваші гості будуть більш мобільні та активні

Хто готуватиме Ваш захід?

Заміський ресторан PODKOVA під Києвом уже прийняв більше 1000 корпоративів і знає тонкощі обслуговування і організації Вашого заходу. Для Вас будуть працювати наш Адміністратор, Event-менеджер, команда з Шеф-кухаря і 7 професійних кухарів, 4 кондитера, 5-10 офіціантів – в залежності від кількості гостей. І, звичайно, охорона, яка буде стежити за порядком і відсутністю інцидентів.

Всі турботи ми беремо на себе. Вам не треба окремо платити кейтеринговій компанії за доставку страв і обслуговування.