КОНФЕРЕНЦІЇ

КОНФЕРЕНЦ-ЗАЛ ПІД КИЄВОМ ДЛЯ САМИХ ВАЖЛИВИХ ЗАХОДІВ

У ресторані PODKOVA є можливість оренди залу для конференцій, семінарів та прес-конференцій.

Зазвичай вибираючи конференц-зал в Києві і під Києвом в оренду враховується кількість учасників, додаткові заплановані заходи, наприклад, фуршет, і технічні можливості приміщення.

Дивитися ще фото

Чому ресторан PODKOVA підходить для конференцій?

У ресторані є 2 зали, які трансформуються в конференц-зали для прослуховування доповідей та інших виступів.

В такому форматі Білий зал вміщує в себе до 100 чоловік.

У ресторані є можливість замовлення оренди апаратури (інтерактивної дошки, проектора, універсальної дошки), а також замовлення додаткової техніки в залежності від особливостей Вашого заходу.

Також в Білому залі є сцена, яка дозволить аудиторії без зайвих проблем стежити за презентацією, а доповідачу – тримати публіку.

Всі презентації можуть транслюватися на 4 плазмових телевізора.

Є WI-FI і можливість надання додаткових розеток для зручної роботи присутніх.

У залі «Бібліотека» є можливість розміщення 60 чоловік, це як в невеликому конференц-залі в Києві.

Є 2 плазмові телевізори, які транслюють презентаційні матеріали та додаткову інформацію про конференцію.

 

Чим конференція в ресторані PODKOVA відрізняється від тих, що проводяться в звичайних конференц залах Києва?

Крім надання комфортабельних умов, на 1-му або 2-му поверсі (згідно з домовленістю) ми організуємо для учасників фуршет потрібного Вам формату (легкий або Premium) і надаємо їх професійне обслуговування.

В меню ресторану є великий вибір гарячих і холодних закусок, десертів і інших позицій для перерви на каву, обідів і п'ятихвилинок.

Територія ресторану досить велика, тому є можливість організувати фуршет на вулиці, на літній терасі.

У підсумку, ресторан PODKOVA пропонує повний пакет по організації за умови оренди залу для конференції. Звернувшись до адміністратора, обговоривши деталі заходу, фуршету і зарезервувавши дату, в день заходу

Ви отримуєте:

  • Робочі місця для кожного з учасників
  • Технічне обладнання конференції
  • Wi-Fi
  • Фуршетний стіл
  • Професійне обслуговування учасників
  • Lounge-зона для учасників