Дізнайтеся чи вільна дата Вашого заходу:

×

Питання адміністратору ресторану від організатора

Ми вирішили не писати загальну інформацію про організацію заходів в ресторані PODKOVA. Замість цього попросили знайому організаторку Каріну поставити адміністратору ресторану всі свої питання, які вона зазвичай задає, коли приїжджає разом з парою.

Каріна. Ну що ж, пропоную почати. У мене є пара, припустимо, Андрій і Христина. Весілля на початку листопада. В цей день на зміні будете Ви або нам треба координувати наші дії з іншим адміністратором?

Адміністратор. Ваше свято буду вести я особисто. Всі обговорення, коригування і умови також обговорюються зі мною.

К. Я зрозуміла, добре. У нас на весіллі планується близько 50-ти чоловік, який зал Ви порадите?

А. На таку кількість людей у ​​нас розрахований Білий зал, він вміщує до 70-ти чоловік в класичній посадці. Зал Бібліотека може виявитися для вас затісний, тому що там може розміститися близько 40 осіб за умови, що у них буде невелика шоу-програма.

К. Який середній чек на людину?

А. Середнє меню на людину складається на суму від 1000 грн. Але майте на увазі, що на зали в вихідні дні діють депозити. Всі подробиці про депозити обговорюються вже коли остаточно обрана дата.

К. Ви дозволяєте привозити свій алкоголь?

А. Ви можете привезти свій алкоголь, але на нього у нас діє система cork-fee – Ви сплачуєте за кожного гостя віком старше 18 років.

К. Добре, нашу їжу ви пускаєте в ресторан?

А. Ми дуже відповідально ставимося до підготовки до банкету, тому немає потреби везти свою їжу. Теж саме і з тортами. У нас прекрасна кондитерська з великим асортиментом начинок. Кондитери роблять будь-який декор на Ваше замовлення. Також є надійні постачальники фруктів і овочів, які гарантовано привезуть для вас якісну продукцію і головне вчасно.

К. До речі, так. У нас був один ресторан, в якому можна було привозити фрукти. За це начебто відповідала мама нареченого, вже зараз не пам'ятаю. Загалом, вона забула фрукти і аперитивних стіл виглядав взагалі порожньо. Ну да ладно, давайте далі. Що на рахунок виїзної церемонії?

А. Так, є місце для виїзної церемонії. Це може бути Церемоніальна зона під деревом або ж з вашою аркою. При поганій погоді церемонія проводиться на терасі або в банкетному залі. Туди переносяться всі декорації і в результаті Ви вбережете себе і Ваших гостей від негоди.

Щоб скоротити фінансові витрати на транспорт, ми пропонуємо в оренду живу арку для церемоній. Для гостей можете орендувати букви LOVE в якості фотозони і ретро-лампочки для вечірніх фото.

К. Так, це я зрозуміла. Повернемося назад в зал. Які у Вас є столи?

А. Ви можете використовувати наші стандартні прямокутні столи або ж наші підрядники пропонують в оренду круглі столи.

К. Окей, наші молодята більше хотіли б круглі столи. Чи є в ресторані текстиль – серветки та скатертини?

А. Всі скатертини, серветки і спідниці –  білі, і додаються до наших столів. Але ми не наполягаємо на використанні тільки нашого текстилю, тому Ваші декоратори можуть привозити свій.

К. У вас є ще якісь нюанси, які нам треба знати при роботі?

А. Що стосується обслуговування, воно як і всюди оплачується окремо і складає 10% від загальної суми банкету.

Ще у нас є святе правило: ми дозволяємо Вам прикрашати ресторан, як у Вас заплановано згідно з концепцією. Але при цьому всі інтер'єрні деталі і декор самого ресторану залишається на своїх місцях.

Ми – ресторан, який приймає багато банкетів і до кожного ретельно готується. Тому для плідної співпраці ми просимо Вас затвердити меню за 10 днів до заходу і хоча б за 2 дні до заходу вислати кількість гостей за кожним столом.

Ось і все.

Ви знаєте про нас все. Але ми впевнені, що кожне весілля особлива і вимагає ретельної підготовки. Тому відповімо на всі питання по телефону 067-432-44-22